Vești bune!

După cum mulți dintre dumneavoastră știți, lucrăm de mai bine de jumătate de an la înlocuirea aplicației curente oferită pentru dispozitivele mobile.

În urma lansării noii aplicații, puteți beneficia de:

  • bază de date unitară (atât pe web, cât și pe mobile)
  • administrarea clienților și a persoanelor de contact
  • administrare date suplimentare dosare (în proiect)
  • integrarea mai eficientă cu calendarul Google
  • alte îmbunătățiri

Migrarea către aplicație se face în urma update-ului, fie automat prin sistemul telefonului, fie la următoarele link-uri:

Posibile probleme dupa migrare

1. Proiecte duplicate. Înainte de acest update, unii dintre dumneavoastră ați experimentat probleme în ce privește afișarea dosarelor în vechea aplicație. Pentru rezolvare, ați importat în multiple rânduri aceleași numere de dosar. Rezultatul în noua aplicație este că veți oberva toate aceste duplicate în lista proiectelor.

Ce trebuie făcut? Vă rugăm să ne contactați din interiorul aplicației prin butonul de cerere asistenta, iar noi putem elimina aceste duplicate pentru dumneavoastră.

2. Sincronizare calendar. Înainte de acest update, sincronizarea se realiza cu telefonul calendarului, direct pe dispoztiv. Așadar, dacă dețineați două telefoane, trebuia să efectuați aceleași setări pe fiecare. În noua aplicație, sincronizarea calendarului se face unitar, pe conturi online, nu pe dispozitiv. Legătura se poate face atât cu calendarul Google (prin contul dumneavoastră Google), cât și cu alte calendare (prin intermediul unui link).

Ce trebuie făcut? Vechile setări nu mai sunt valabile, așadar puteți accesa meniul Setări -> Sincronizare calendar pentru a reinitializa procesul.

3. Mai multe date de introdus. Știm că aplicația veche oferea pentru mulți dintre dumneavoastră varianta cea mai simplă de a gestiona dosarele juridice. Este posibil ca noul update să pară mai greoi din cauza noii structuri introduse. Ne cerem scuze pentru discomfortul creat, dar în urma multor aspecte pe care le-am luat în considerare, am ajuns la această formă care credem că este raportul optim între informații de introdus și beneficiile pe care le putem oferi pe termen lung.

Ce trebuie făcut? Pentru orice sugestii, vă rugăm contactați-ne prin metodele oferite în interiorul aplicațiilor. Nu s-a schimbat absolut nimic în ce privește interesul nostru de a furniza o aplicație utilă, iar feedback-ul dumneavoastră a fost și va fi întotdeauna apreciat și luat în considerare.

Vă mulțumim

Pentru că folosiți AvoApp și pentru că ne-ați fost alături cu sfaturi, vă suntem recunoscători. Ne-am bucura să înțelegem că noul update este util și vă asigurăm de interesul nostru acordat dezvoltăriii continue a suitei AvoApp.

 

Testează AvoApp - click aici.