Revenim cu alte noutăți. Iată la ce am lucrat în ultimele zile:

1 . De acum puteți adăuga și proiecte de înregistrare marcă (OSIM). Pentru aceasta am adăugat un câmp special în formularul Adauga proiect de unde puteți selecta noul tip de proiect alt
alt

2 . Am simplificat metoda prin care puteți adăuga clienți persoane juridice. De acum adăugați doar Codul de Identificare Fiscală (CIF) în formularul alt și celelalte date ale firmei vor fi preluate automat. De asemenea, după cum puteți observa mai jos, aplicația vă va notifica în momentul în care veți încerca să adăugați aceeași companie de 2 ori.

alt

3 . Am creat un raport special pentru persoanele de contact. Acesta poate fi accesat din meniul principlal, din Rapoarte > Registre evidenta > Registru persoane contact.

4 . Acum aveți situațiile contractelor nefacturate și a facturilor neîncasate direct în dashboard. Cu un singur click puteți accesa pagina necesară și mai apoi factura, sau încasa sumele potrivite, după caz.

5 . Am adăugat un buton prin care puteți modifica intervalul unei sarcini finalizate, direct din Pontaj. Acesta este poziționat în coloana ”Interval de facturare” unde este afișat intervalul de timp în care a fost realizată acea sarcină.

6 . La persoane de contact, în formularul de alt s-a adăugat un nou câmp în care se va completa data nașterii persoanei respective.

 

Testează AvoApp - click aici.