Bună tuturor!

Revenim cu alte modificări cu impact major în aplicație și de aceea ne bucurăm dacă puteți verifica fiecare punct de mai jos:

1. Am simplificat adăugarea de Sarcini! Am redus la esențial câmpurile ce trebuiesc completate, le-am re-organizat și am adăugat funcții de predictibilitate care pre-completează automat fiecare câmp, în funcție de activitatea recentă în aplicație și ora la care adăugați sarcina. Ne dorim să reducem la câteva secunde timpii de completare a pontajului și credem că suntem foarte aproape de acest punct.

alt

  • Tot la sarcini, de acum puteți adăuga sarcini multiple. Asta înseamnă că aplicația recunoaște dacă introducem mai multe sarcini pentru același proiect/client, cu același conținut, și ne centralizează aceste sarcini pentru rapoartele din pontaj

  • Am introdus opțiunea de a seta o sarcină ca fiind cu sumă fixă. Dacă bifăm acest câmp din secțiunea ”Pontaj” a noii sarcini, și introducem suma fixă, aplicația nu va mai ține cont de numărul de ore pontate, ci va prelua direct suma introdusă, în momentul facturării acestei sarcini finalizate.

2. Am schimbat locația observațiilor. De acum acestea pot fi adăugate și editate direct din Client sau din Proiect. Pentru a accesa Observațiile accesați modulul Clienti sau Proiecte, selectați clientul sau proiectul dorit și accesați butonul alt

alt 3. La Contracte am adăugat o nouă serie, pentru număr intern, pe lângă seria de la barou.

4. Solicită factură. Am introdus această funcție pentru cei care nu au drept de facturare în aplicație, și care ar putea avea nevoie de o anumită factură. Mesajul ce se va transmite administratorului specifică clar proiectul pentru care se dorește acea factură și îi va pune la dispoziția acestuia un link pentru a accesa mult mai ușor documentul. Puteți observa mai jos cum funcționează acestă nouă opțiune.

alt

5. În modulul Facturi am adăugat posibilitatea de a emite facturi proforme. Acestea au șabloane separate și pot fi facturate fiscal. Dacă doriți implementarea de șablolane pentru facturile proforme, vă rugăm să ne contactați.

7. Acum puteți adăuga adrese și din afara țării, la datele de contact ale clienților dumneavoastră.

8. De acum nu mai ratați sarcinile pe care nu ați reușit să le finalizați la timp. Le găsiți pe Dashboard, la secțiunea ”Sarcini din trecut”.

Vă mulțumim că ne-ați urmărit până aici și pentru că ne sunteți aproape. Apreciem feedback-ul primit până în acest moment și așteptăm în continuare sugestiile sau întrebările dumneavoastră.

 

Testează AvoApp - click aici.