Bună tuturor!

Revenim cu noutăți importante:

1. Am schimbat denumirea modulului ”Dosare” în ”Proiecte”, după cum puteți observa mai jos.

alt

De asemenea, tot la acest modul am adăugat clasificarea proiectelor după tipul lor: ”Instanță” și ”Consultanță”. Cele din Instanță sunt ca și până acum, dosarele pe care le avem în instanță, iar cele din Consultanță cuprind proiectele pe care le avem cu contracte de asistență juridică sau consultanță legală, de exemplu. Am făcut această modificare pentru o delimitare clară între diferitele tipuri de proiecte pe care le putem avea.

După cum veți putea observa, nu s-a schimbat modul în care accesați și folosiți acest modul. Am adăugat un singur element în formularul Adaugă proiect. Este vorba despre dropdown-ul de unde puteți selecta tipul proiectului: Instanță/Consultanță.

alt

2. Am renunțat la modelele de factură și am adăugat șabloane multiple.

Acum aveți o posibilitate mult mai mare de customizare a facturilor. Se pot schimba nu doar date, ci și designul facturii, dacă se dorește.

Tuturor companiilor care aveau modele până acum le vom genera câte un șablon pentru fiecare model de factură. Pentru implementare de noi șabloane sau pentru orice întrebare sau nelămurire, contactați-ne vă rugăm prin email la office@avoapp.ro.

3. Am îmbunătățit posibilitățile de filtrare la Facturi

Acum puteți filtra după șablone de contract, șabloane de factură și în funcție de contracte, așa cum puteți observa și mai jos.

alt

4. Reguli de încasare contract + infobox distribuiri

De acum puteți predefini reguli de încasare la fiecare contract în parte. În acest fel distribuirile către avocați se vor calcula automat în momentul facturării. Veți observa că la fiecare formular de Adaugă contract aveți de acum un câmp nou alt. Iată cum puteți adăuga o regulă de încasare unui nou contract

alt

Puteți de asemenea seta reguli de încasare pentru contractele deja existente.

alt

Chiar dacă sumele de distribuit se vor calcula automat pe baza regulilor de încasare, veți putea edita aceste sume. Pentru a face această operațiune cât mai simplă, am adăugat un infobox la Încasări. Acolo puteți vedea detaliile facturării, regulile de distribuire și sumele de distribuit. Tot de acolo veți putea face distribuirile cu doar două clickuri. Puteți vedea mai jos cum

alt

5. Rapoartele financiare se pot filtra acum după șablonul de factură

alt

Vă mulțumim pentru că ne-ați urmărit până aici. Pentru orice întrebare sau nelămurire vă stam cu drag la dispoziție prin email la office@avoapp.ro sau în secțiunea de comentarii de mai jos.

Să aveți o săptămână excelentă în continuare!

 

Testează AvoApp - click aici.